Lørdag 21 Mai klokken 12:00 er det generalforsamling i Det Norske Studentersamfund. Generalforsamlingen er det høyeste organet på Studentersamfundet. Her kan du sette styret opp mot veggen, gi dem ros og kritisere andre aktører på Studentersamfundet på godt og vondt.

Deler av styret skiftes ut på denne generalforsamlingen. Følgende verv trenger nye kandidater: eksternansvarlig, foreningsanvsvarlig og økonomiansvarlig Er du interessert eller kjenner til noen som er passende til kandidaturet – skriv en mail til hmgrisen@studentersamfundet.no

Det vil også bli en gjennomgang av revidert budsjett, noen prinsippielle diskusjoner, sterke meninger og høylytt diskusjon.

Årsmøtet i Studentfestivalen i Oslo – Studio er siste del av Generalforsamlingen. Her velges nå økonomiansvarlig for årets festival. Budsjettet til årets festvial settes og ledelsen i festivalen presenterer festivalen STUDiO 05. Det er her annledning til å komme med innspill til hvordan festivalen drives, samt gi ris og ros.

Det hjelper å være med å ta besluttningene, fremfor å klage i etterkant. Vær med å bygge Norges beste Studentersamfund.

Sakspapirer og innkalling kan lastes ned her: Sakspapir og innkalling til generalforsamling i Det Norske Studentersamfund.

Alle er velkommen, men kun de med gyldig medlemmskap kan stemme.